woensdag 29 oktober 2014

28-10-2014 Dag 2 Viva Las Vegas & Viva Las Shopping

Zoals verwacht allebei vroeg wakker op dag 1 door de jetlag. Stephan maakte hier gebruik van door zijn buggy in elkaar te gaan zetten in de garage. Zelf heb ik t proberen te negeren door een poging te doen om verder te gaan slapen maar helaas.
Dus maar verslagje geschreven wat jullie als t goed is al hebben gelezen natuurlijk. ;)

Nadat de buggy in elkaar is gezet komt Stephan terug naar de kamer en heb ik inmiddels ook gedoucht.
Plan van de dag maken: eerst praktische spullen kopen en daarna kleren.

Dus op naar de Walmart. Als je denkt dat een Albert Heijn XL groot is dan heb je t mis. De gemiddelde Walmart kun je vergelijken met een heeeeeele grote Intermarché in Frankrijk maar dan soms nog groter. Flinke vooraad water en wat frisdrank ingeslagen. Natuurlijk moet dit koud blijven dus op naar de koelboxen. En omdat we in het land zijn waar alles groter is lekker een grote koelbox gepakt MET wielen.

Omdat Stephan zijn buggy mee heeft hebben we op de heenweg de koffers en extra bagage alleen gevuld met buggy spullen. In de handbagage zat dus alleen maar 1 setje kleren voor de volgende dag dus shoppen was noodzakelijk! Na dat we in de Walmart de saaie dingen hebben gekocht (sokken) en we alles hadden afgerekend op naar de volgende winkel. Home depot stond op het programma. Soort grote Hornbach (jabajajajippiejippiejeeejjj) waar we wat spullen gingen halen zodat de Buggy boven op onze auto kon staan. Nadat de hele constructie op het dak was vast gezet gingen we dan eindelijk onderweg om te shoppen.
Outlet centra, outdoor winkel, cowboy winkel en nog meer outlet. Stephan helemaal geslaagd, ik voor gedeelte. Ach wat een straf dan moet ik nog meer shoppen ;)

In een van de outlets kwam ik ook een Seiko (outlet winkel dus) tegen. Daar even rond gekeken natuurlijk en praatje gemaakt met de verkoopster. Leuk om te zien hoe de Amerikanen totaal andere dingen inkopen dan hier in Nederland.

Inmiddels is het uurtje of 4 half 5 als we weer naar ons hotel gaan. Daar belt Stephan met Brian en met Bobby om afspraken te maken. Afspraak 1 vanavond met Brian en zijn vriendin uit eten. Afspraak 2 morgen voor we naar Page gaan naar Bobby.

Hup en snel weer door naar volgende shopping mall. Ik had al gevonden dat hier een forever 21 zou zitten. Die zat er ook. En een mega grote. Ondanks de grote van de winkel maar met 2 dingetjes naar buiten gelopen. Snel nog even bij de Lush iets halen voor in bad. En toen was het alweer tijd om naar Brian te gaan.

Samen met Brian, zijn vriendin en haar zoontje lekker naar een sushi restaurant gegaan. Nu had ik alweer een maand of 2 zin in sushi maar stephan is er geen fan van. Maar zelfs hij heeft best lelker gegeten zei hij. Voor mensen die sushi wel lekker vinden en in Vegas zijn: Ga naar Yummi in Henderson!!

Na het gezellige etentje begon de vermoeidheid toch wel weer toe te slaan, dus op naar het hotel.
In het hotel had ik meteen een bad aangezet (met dus een lekkere bubble bar van Lush) en is Stephan op bed geploft. Meneer was met 5 minuten in slaap gevallen en ik heb uitgebreid van mijn bad met uitzicht op de strip genoten. Rond 12 uur ben ik uiteindelijk ook maar gaan slapen.

Nu gaat dan de roadtrip echt van start. Eerst volgende overnachting zal in Page zijn.

Liefs Fon

P.s. Meer foto's voeg ik later nog toe. "Iets met: ik moet opschieten en Stephan wil gaan" ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten