maandag 3 oktober 2016

01-10-2016 Dag 13: Botskop

Begin de dag met een klap tegen je hoofd..
Ja dat was een start die ik niet had bedacht. Als ik sochtends vroeg even naar de badkamer ben geweest en terug wil lopen naar het bed neem ik een afslag te vroeg en loop ik zo in de soort van klerenkast.. En word mijn slaperig hoof geramd door de kapstok precies tussen mijn ogen. Na een tijdje te koelen lijkt op wat hoofdpijn na de schade mee te vallen dus tijd voor: begin de dag met een dansje! Althans voor mij was dit zo ;) moest nog een stukje dans extra maken en filmen zodat Ingrid wat meer materiaal had om aan te leren aan de Jeugdgarde.
Als de filmpjes zijn gemaakt bekijken we wat we kunnen gaan doen vandaag.

We moeten voor 11 uitchecken en kunnen pas om 3 uur in de nieuwe kamer. Dus na een ontbijtje bij de Subway rijden we toch even naar Ivanpah drylake. Dit is de plek waar we de vorige keer veel meer tijd hebben doorgebracht in verband met het buggyen van Stephan. Na een paar foto's houden we het voor gezien en rijden we naar het Outlet wat naast Ivanpah ligt. Waar 2 jaar geleden hier veel leuke winkels zaten, is er nu veel gesloten. Toch een beetje jammer!
Lunchen doen we bij de Mad Greek, de beroemde wifi plek ;) alleen hebben ze nu geen eigen wifi meer.

Als we rustig terug rijden naar Las Vegas is het al tijd om in te checken in de nieuwe kamer. Gelukkig zit deze kamer niet helemaal achteraf en is de kamer sowieso een stuk beter. Jammer van het uitzicht, dat is er niet, maar dat hebben we al genoeg gehad deze trip.
Wel is het tijd voor ons eerste dutje van de vakantie hahahah
Zeg maar dut of zo want ruim 3 uur later staan we weer op. Oeps maja dan hebben we het nodig gehad.

Helemaal fris lopen we als we ons een beetje hebben opgetut richting Ceasars Palace. Onderweg kijken we onze ogen uit bij de fontein van Encore (of zaten ze bij Wynn) en missen we net de show bij Mirage. Na wat windowshoppen in het winkelcentrum bij Ceasars Palace eten we een hapje bij Cheesecake Factory.
Dit is denk ik toch wel mijn favoriete plek om te eten! We genieten dan ook van onze burger en kip met parmezaan.
Na nog een stukje taart te delen als dessert gaan we weer verder.

We lopen nog een klein stukje door naar de fonteinen van het Bellagio hotel. Blijft toch leuk om te zien. Als we twee shows hebben gezien lopen we via de andere kant weer richting het hotel.
We zien op een gegeven moment een pianobar en besluiten toch om even een kijkje te nemen. Als we even aan de kant staan te kijken, komen er plekken vrij vlak bij de piano's en gaan we er maar even bij zitten.
Met een lekkere cocktail en redbull vermaken we ons hier dan ook prima!

Na heel wat nummers meezingen en de ogen uitkijken dankzij de rest van het publiek gaan we toch maar richting het hotel.
Ja dit was wederom weer een geslaagd dagje zo!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten