zaterdag 15 november 2014

13-11-2014 Dag 18: Surfin' U.S.A.

Gister avond hadden we al afgesproken met Brian dat we bij hem zouden gaan ontbijten.
Eenmaal bij Brian aangekomen was hij er niet. Huh?! Gelukkig kwam hij binnen een paar minuutjes al aan rijden en sprongen we bij hem in de truck richting de supermarkt.
Bij de WholeFoods kijken we onze ogen uit en bestellen we ontzettend lekker brood en vleeswaren.
Eenmaal bij de kassa blijkt de caissière van Duitse afkomst te zijn. En dus gaat het gesprek al snel over in het Duits.

In de truck krijg ik de vraag of ik zin heb in koffie of thee. Ehh ja! Dus hup door de Drive Thru van de Coffee bean & Tea leaf. De winterglow tea (of zo iets) is blijkbaar een aanrader. Nou dan doe mij er maar eentje! En potverdomme dit is lekker spul!!
Thuis bij Brian bakken we een eitje en met wat geroosterd brood eten we dit snel op. Na nog even snel het promofilmpje op groot scherm kijken samen met de buurman, gaan we richting Lake Mojave om te gaan kitesurfen. Brian had via Bobby een wetsuit geregeld voor Stephan en zelf had hij nog een plank voor hem.
Gelukkig had ik mijn boek mee ;)

De hele dag werd er gekitesurfed (scrabble woord of niet bestaand woord?) en ik zat lekker bij de truck te genieten van het weer en van mijn boek. Na een lekkere zelfgemaakte lunch gingen de mannen weer het water op. Zelf heb ik ook een stuk over het "strand" gelopen om slippers te brengen, maar de tering wat een k*tstrand is dit om over te lopen. Allemaal verschillende formaten keien, mijn voeten doen nog steeds pijn.

Als het eenmaal donker is en de laatste spullen zijn ingepakt rijden we weer terug richting Vegas. Gaaf om deze stad in het donker tegemoet te rijden! Thuis bij Brian nemen we dan meteen afscheid van Brian, Morgan en Alexander. We zullen hen waarschijnlijk niet meer zien voor we zaterdag ochtend naar huis vliegen.

Op de terugweg naar het hotel hebben we toch wel echt honger gekregen en stoppen we (ja ik weet het heel slecht) voor een burgertje bij een burgerrestaurantje. Hier knallen de kerstliedjes al door de speakers,  een vreemde gewaarwording zo in de woestijn. Ik ben niet van de kou en sneeuw, maar die liedjes passen daar wel beter bij.
Helemaal gesloopt komen we aan op de hotelkamer.

Nog 1 volle dag in Amerika, wat zijn die dagen voorbij gevlogen! !

Liefs Fon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten